مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-02اقتصادي

فارس من| حقوق کارکنان مراکز توانبخشی طبق قانون کار افزایش یابد


مربی مراکز توانبخشی با اعتراض به حقوق اندک خود گفتند: حقوقی که دریافت می کنم مبلغ 4 میلیون تومان است، این میزان حقوق حتی جواب هزینه های رفت و آمدم را هم نمی دهد.

- خبرگزاری فارس؛ فارس من: موضوع افزایش حقوق کارکنان مراکز توانبخشی مطالبه ای است که توسط خانم باقری در سامانه تعاملی فارس من به ثبت رسیده است.

سردبیر پویش در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: من مربی مرکز توانبخشی پسرهای معلول بالای 15 سال هستم.

مرکز توانبخشی ما نیمه دولتی است یعنی علاوه بر هزینه ای که از خانواده معلولان دریافت می شود، دولت نیز مبلغی را به عنوان یارانه به این مرکز پرداخت می کند.

خانم باقری در ادامه با انتقاد از میزان حقوق دریافتی مدعی شد: من و همکارانم در مرکز توانبخشی، از روز شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 13 در محل کار هستیم و به کودکان ناتوان رسیدگی می کنیم اما حقوق دریافتی ما حدود 4 میلیون تومان است، این میزان حقوق جواب هزینه های رفت و آمد ما را هم نمی دهد حتی بسیاری از خانم هایی که در این مرکز هستند سرپرست خانوارند، چطور با این حقوق می توانند زندگی خود را اداره کنند.

یکی از کارکنان مرکز توانبخشی نامه ای به ریاست جمهوری نوشته و در آن گفته باوجود اینکه مراکز توانبخشی زیرمجموعه سازمان بهزیستی هستند اما هیچگونه تغییری در مبالغ پرداختی حقوق و مزایا بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| حقوق کارکنان مراکز توانبخشی طبق قانون کار افزایش یابد

فارس من| حقوق کارکنان مراکز توانبخشی طبق قانون کار افزایش یابد